22 Mart 2012 Perşembe

21 Mart 2012 Uluslararası başkanımız İstanbul'da


Değerli Dostlar,
21 Mart 2012 Çarşamba günü Uluslararası Başkanı 118 Y Lıons Yönetim Çevreleri olarak konuk ettik. Önce saat 14.00'de Etiler Sanatcılar parkında toplanarak, uzun zamandır özlediğimiz 118 T-E-Y beraberliğinde ve güneşin sıcaklığını yaşayarak, Başkan DR.TAM'ı bekledik. Konsey Başkanımız Yaşar Ateşoğlu ve eşi Berna Ateşoğlu, P. Int. Direktör Prof. Hayri Ülgen ve Selva Ülgen ile tüm ilgili heyet parka geldi. Üç yönetim çevresi için ayrılan yerlerde ağaçlar dikilirken Beşiktaş Belediye Başkanı iSMAİL üNAL da aramızdaydı, keyifliydi.
Daha sonra Akatlar kültür merkezine giderek, ikramı paylaştık, Başkanla tanışıp fotoraf çektirdik, dönem pinini bize verdi. Takdim den sonra konuşmalar ve ödül verilmesi ile devam etti. Son derece içten ve dostluk içinde, olumlu yaklaşımlarla herkesle ilgilendi İnt. Başkan. Önemli mesajlar verdi. Kampanyanın Dünyada 7 milyon ağaca yaklaştığını öğrendik, Türkiye'de hedeflenenin çok üstünde başarı ile ağaç dikimi devam ediyor. Diğer projeleri ve L.Quest'i desteklediğini açıkladı. Akşam 19.00'da Four Seasons Hotel'de yemek yedik. Hazırlanan masada, lezzetli ikramla, özenli servis le birlikte etkileyici mesajlar ve teşekkürler yer aldı.
Bu özel gün ve akşamı paylaştığım için kıvanç duydum. Çektiğim fotoğraflardan bir kısmını size iletiyor,118 T Lions Y.Ç evsahipliği için teşekkür ediyoruz. Yarın birlikte Akdeniz Konferansı için Atinaya gidiliyor, Latife GY Liderliğinde başarı ile geçeceğine inanıyorum. Sağlıkla gidip gelmenizi diliyorum.
Sevgilerimle
Pedagog A.Şima Sunder
4. Kesim Başkanı,
G.Y. 2.Yard..Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder