7 Şubat 2012 Salı

06 Şubat 2012

Can Arkadaşlarım,

Genel Yönetmen 2. Yardımcılığı adaylığım ile ilgili dosyamızı Genel Yönetmenimize sunmak üzere dün akşam, 6 Şubat 2012 pazartesi günü 17.30'da Lions merkezde buluştuk. Sevgili başkanım ve Kulüp üyelerimizle, yanımızda olmak için katılan değerli lion dostlarla elele dosyamız teslim edildi. Önce Gülsen Başkanın piano esintileri ile çukulata menümüzü (:-)) ikram ettik. 20 Subat 2012 akşamı onur kurulumuzla yapılacak toplantı öncesi yine birlikte olmayı diliyoruz.

Keyifli ve içten dilekleri ile dostlarımızın aramızda olması beni ve hepimizi çok mutlu etti. Hepinize ve beni arayarak dileklerini ileten dostlarımıza teşekkür ediyorum. Genel Yönetmenimiz ve Yönetim Kurulu ile dosyamızı tetkik ederken içimiz umut ve güzel dileklerle dolu olarak bu önemli. Değerli beraberliği yaşadık. Daha sonra Çalışma grubu üyelerine Genel Yönetmenimiz adaylığımı duyurdu. Dostların candan dilekleri büyük güç kattı. Birlikte olduğunuz ve paylaştığınız için, fotoğraflarda yansıyan, koşarak gelen, bizleri kucaklayan tüm arkadaşlarıma, kulübüme ve yanımda olan tüm Lion Dostlara tek tek sonsuz teşekkürlerimi, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. İçten dostluk duygularımla, esenlikler içinde ilerlemek ve aşamaları tamamlamak umuduyla hepinizi candan kucaklıyorum.

A. Şima Sunder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder